Enkel lycka

När vi var i Us of the A så råkade vi slå på tv´n ungefär den första och enda gången och just då var det den nyaste säsongen av The Bachelorette med DeAnna (hon som blev dumpad av Brad i The Bachelor). Så himla spännande alltså! Jag blev ju såklart helt förkrossad över att jag inte skulle få se fortsättningen med hometown-dejterna och sådär, men, nu så hittade jag det följande avsnittet och blev glad igen. Är det någon mer än jag som följer detta? Jag behöver verkligen diskutera det här som ni kan förstå.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Filmen var urkass!! Se inte den.. jag spolade förbi halva filmen och jag saknade en massa händelser. Nä den va ingen hit, boken är tusen gånger bättre.

Hur är den andra boken då?

Postat av: Anonym

Hoppas att di får en skön lördag..kram kram

2008-06-28 @ 16:58:16
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback