Allt är stängt idag

..tydligen! VI hade tänkt göra en utflykt till Ikea men dom, precis som allt annat är helstängt så jag chillar idag istället. Var på picnic med mamma och sen får vi se vad som händer ikväll. Imorgon åker jag tillbaks till Umeå och det ska bli rätt skönt att komma hem, packa upp allt och bara vara hemma. Lille Polly har jag såklart saknat med.

Häromdagen, dvs i förrigår var jag på stan med Soffi, gick in på en frisörssalong och frågade hur mkt om tog för en luggklippning. - nä det kan jag göra gratis sa frisörskan. Jag blev helt till mig, någon som ger något gratis är bannemig sällsynt. Hon klippte, satte i något gojs och grejade. Inte en spänn ville hon ha för det. Så nu kan jag se igen, känns mycket skönt!

Tyvärr har vi inte satt över bilder på den här pluttdatorn, tvivlar på att det dessutom får plats mer än 20 bilder sådär i den. Sålänge kan jag visa Uma Thurmans hund som vi mötte utanför vårt hotell och gosade med. Bara hunden och dennes doggiewalker alltså. Inte Uma. Och inte heller Ethan Hawk.


Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

haha ne, han sa att det var en så gammal stad- gamla byggnader osv, och att det var så skitigt och stökigt. Men smaken är ju som baken! Härligt att ni trivdes i af! kommer det bilder snart =)?



kram!

Postat av: FRIDA

Hej! jag undrar hur du har fått din ram runt bloggen om du har temat fashion?

2008-06-21 @ 18:29:39
URL: http://ffrrida.blogg.se/
Postat av: Helena J

Hur vet du att det var hennes hund? :-S

2008-06-21 @ 19:28:16
Postat av: Anna svarar

Helena: Doggywalkern sa det och sen när vi kollade bilder såg vi att det faktiskt var sant :)

2008-06-21 @ 21:47:21

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback