Värk & skärp

Heavy bakfylla idag. Har legat på antingen soffan eller sängen hela dagen med undantag för en kort hundpromenad. Det värker något helt otroligt i tanden och värktabletterna är helt slut. Varför säljer dom inte sånt på Ica? Var på väg att fråga snubben i kassan om han inte hade något i personalrummet att sälja till mig.

Har sett Project Runway (det med SJP) och det var spännande. Nu väntar två filmer på mig med, perfekt!

Ni vet det där skärpet jag pratade om för inte så längesedan, jag har hittat Det! För 149 kronor på Lindex. Det är billig lycka det.


Kommentarer
Postat av: Jenni

Ser ut som mitt från Åhlens som jag köpte i vintras :) Eller, mitt är smalt... Kanske inte ditt är..

2008-07-05 @ 21:25:01
Postat av: Pernilla

Usch och fy för tandvärk - jag hatar att ha ont i munnen. Bra att du hittade en treo åtminstone :)



Himla snyggt skärp måste jag säga. Jag blev avundsjuk nu - behöver/vill ha ett likadant! :)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback