Utmaning: i väskan

Jag blev utamanad av Johanna att "redovisa" innehållet i min väska. Eftersom jag inte har kamera på jobbet så blir det på det här sättet:

♥ Plånbok
♥ Ett paket med pencillin
♥ Bok: De oskyldigas tystnad av Somaly Mam
♥ Mini-klädrulle
♥ Kalender 08/09
Dior handcreme
Försvarets Hudsalva
♥ Lancome Juicy Tube i färgen 17
Burt´s Bees Lip Shimmer
Biotherm biosensitive ansiktscreme
♥ Liten necessär med spegel och puder i
♥ Hårband
♥ En flaska vatten
♥ Hemnycklarna
Fattas idag i väskan: nagelfil!

Du är såklart utmanad med om du känner för det.

Kommentarer
Postat av: Melina

ser ut som min väskas innehåll :)

Postat av: Ellen

Visst har jag! =) Hihi.

2008-07-11 @ 17:42:44
URL: http://ilovepeace.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vad mycket du har i din väska - är den stor, månne? :D



Vad händer annars i ditt liv i helgen? Jag ska jobba både lördag och söndag. Hurra! Fast å andra sidan hade ju jag mitt roliga igår :)

2008-07-11 @ 20:59:08
URL: http://pernillah.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback