It don´t matter if you´re black or white

Jag blir knäpp på alla fina klänningar som finns hos Asos nu, sida upp och sida ner. Finns det något bättre plagg än just klänningen? Bara i svart & vitt hittade jag hur många som helst. Här nedan olika varianter från 492 upp till 1295 kronor.

Beställningen från H&M kom idag, jag kanske inte har visat vad det var ens? Två plagg - båda åker tillbaks. Klänningen var dels i fel storlek, även om det hade varit i rätt så hade jag inte behållit den. Sen byxorna satt inte alls bra på mig. Men det finns ingen anledning till att sörja, vi gjorde nyss en ny beställning på höstplaggen. Ja just det, jackan får ta posten tillbaks till Ellos med.. den kändes inte helt hundra.


Kommentarer
Postat av: Lovebirdie

Nu så finns det en bild på Da Bag! :)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback