Söndag kväll

Var så otroligt sugen på grillat förut men någon grill har vi inte, så jag försökte göra det bästa av situationen och gick och köpte rostbiff, potatissallad och grönsallad + oliver. Blev mycket gott! Tog en eftermiddagslur och såg sen på Irene Huss - Eldsdansen. Precis lagom film för dagen. Efter detta hamnade jag hos Ellos för att kolla efter en klänning, hittade inte just den men klickade runt och föll för klänningen här nedan som jag direkt fastnade för, sen kom jag på att det är lika bra att skaffa en höstjacka redan nu (Norrland ni vet) och så bidde det två saker till. Ibland är det verkligen räddningen med "handla nu, betala sen", för någon lön har jag inte hunnit få ännu. För 30% rabatt på dyraste varan använd rabattkod 185803. Så, imorgon är det vardag igen.. helgen gick tokfort och jag ser redan fram emot nästa helg då det blir lugnt och skönt (tanken än så länge).



Ps. Vinnaren i tävlingen lottas och meddelas imorgon!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback