Skärpbloggen?

Ovanligt mycket här har handlat om skärp på sistone. Jag fortsätter lite till.. med inspiration från en blogg, som jag inte minns namnet på, fyndade jag det här skärpet på H&M´s barnavdelning för 69 kr (i webbutiken är det dessutom halva priset). Det finns i 70 och 80 cm och är enligt mitt tycke både billigt och snyggt.

Nu har jag drygt en timme kvar, minutrarna riktigt segar sig fram när man är såhär trött.. och så börjar helgen närma sig och jag ser framför mig två hela sovmorgnar, träning, lite party och mycket chilla.

Avslutar inlägget med att demonstrera hur charmigt Norrland är. När ni söderbor får höra om diverse brutala händelser i era tidningar så har vi nyheter såsom denna:
"Nödig inbrottstjuv stal mulltoa!"

Kommentarer
Postat av: sarah

Japp , bytte den idag :) . Blev så trött på den andra :) hehe .

Jo det är ju klart man vill ju inte direkt fylla bloggen med bara massa länkar. Tur man kan skicka via email med ;) blink blink hehe . Nee jag ska inte försöka övertyga dig ju ! :) .

Gör du dina designer själv? :)

Kramar

Postat av: Sara

Barnavdelningen e superbra! Speciellt om man e liteni växten.. hittade en klänning som passade mig :)

2008-07-10 @ 20:02:19
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: Karin

mm det är underbart där.. kan verkligen rekommendera hyra bil + åka tåg mellan städerna, snabbt och bra.. så fint:)

2008-07-10 @ 20:30:44
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Fanny

Jag har jobbat psykmycket på sistone, det är därför jag är så seg på att svara.



På tal om jobb... Tyckte att jag såg dig för några dagar sedan. Jag är bussvärdinna åt Veolia och stod och redovisade när en tjej som var ruskigt lik dig kom in. Jag såg ut som hej-kom-och-hjälp mig i flottigt hår och allmänt stressad uppsyn. :P Kan det ha varit du?!



Dina planer låter ytterst spännande. När ska du ut på praktik? Får ni lämna in önskemål innan eller har ni inget att säga till om?



Idag fick jag veta att jag har kommit in. Känns kul, men samtidigt oerhört skrämmande. Upprop redan den 18:e augusti!

2008-07-10 @ 22:59:04
URL: http://psykologiskt.blogspot.com
Postat av: Fanny

... och fy fan för det där med tandläkaren. Det svider lika mycket varje gång.

2008-07-10 @ 23:00:29
URL: http://psykologiskt.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback