Och här tar historien förhoppningsvis slut

Jourmottagningen var en halv våning som var helt folktom bortsett från en sköterska och tandläkaren. Jag fick sätta mig i tandläkarstolen som man man normalt gör, bara att den här kändes verkligen extra obehaglig. Sedan satte det igång, han kollade med sina redskap och sa att ja, det är en ordentlig inflammation så vi måste rengöra. Då tar han någon sak som kändes som en enorm nål och börjar trycka, raspa och dra. Mellan allt surr och pysande hör jag hur dom säger åt mig att andas. Det gjorde så jäkla ont och bara brast för mig, tårarna började spruta och han pausar en stund. Då fick jag bedövning som stacks in inte bara en gång, utan tre gånger och så fortsatte han med rengöringen en stund till. Med mig fick jag ett recept för Kåvepenin, hämtade ut dom på Apoteket och gick sen hem alldeles matt och däckade.


Bild: alltomvetenskap.se

Har ätit tomatsoppa med lite makaroner och kikar nu på tv. Vår bebis är på dagis hos Annika & hennes familj tills imorgon så Pollykatt får stå för gosandet idag.

Kommentarer
Postat av: Frida

åh taskigt det där med smärtan asså men hoppas nu att det blir bättre. Krya på dig!

Postat av: Lajnus

Åhhh stackars lilla Anna! Dom är hemska dom där visdomständerna. Jag har ett tips; Om du börjar känna av de där hemskheterna igen så ta och gurgla med hexident. Ja alltså de måste man göra innan de gör så där jävulskt ont. Hoppas du mår bättre snart! Puss

2008-07-06 @ 20:56:13
URL: http://slajna.blogg.se/
Postat av: Jenny W

Åh, stackare! Det lät inte alls kul! Hoppas inflammationen lägger sig nu då. /Jenny

2008-07-07 @ 16:15:56
URL: http://jennyolivia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback