Mörbultad

Sitter här på soffan med en mugg välling som jag dricker med sugrör. Kunde inte somna inatt trots högsta möjliga Treo-dos. Vaknade sedan flertalet gånger under natten och slutligen vid 10 av ont. Pratade med sjukvårdsupplysningen som skickade vidare mig till tandläkarjouren och nu har jag en tid om knappt en timme. Fantastiskt roligt det här! Det värsta är nästan att det är så förbannat dyrt med tandläkaren. Jag blir som sur att det inte är foten eller något jag har ont i, då kostar det max 300 spänn men nu blir jag istället ruinerad.

Och jobbet ja, börjar imorgon. Underbar timing där med. Nä fy, känner för att skrika högt.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men, Anna, har du inte tandvårdsförsäkring. Det är mitt livs bästa investering tror jag. Hoppas du får hjälp nu iaf - håller tummar och tår :)

Postat av: HannahSthlm

Åhh..stackare..jag vet hur det därär! Hatar tandproblem,speciellt på "obekväm arbetstid"..kostar verkligen typ.. "ruinerad" :(

Kram!

2008-07-06 @ 16:33:25
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback