Jobb jobb

Jag tror att det är riktigt fint väder idag, det ser så ut åtminstone. Har jobbat nu i många långa timmar, eller ja sedan 10 men det känns som jag inte gjort något annat än att jobba på en och en halv vecka. Festade till det med en Twister på pausen för att få lite sommarkänsla. Var jag såhär rastlös förra sommaren med? Minns inte riktigt faktiskt. Tycker verkligen det är jobbigt att sitta still så mycket. Men samtidigt som man blir alldeles förslappad så blir man också bekväm av sig så det är ju inte direkt så att jag kastar mig till gymmet direkt efter jobbet. 1 timme och 20 min kvar..

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag känner som du - jobb, jobb, jobb. Var jobbar du i sommar? Där du brukar?



Den där glassen hade inte suttit fel i mitt liv just nu. Eller egentligen hellre en calippo - den är mer isig, kall och läskande ;)


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback