Igårkväll.

I sömnigt tillstånd åkte vi till Vännäs för att kolla om det kunde vara något kul med Vännäsdagarna. Vi kom lite oturligt för allt höll på att packas ihop så jag fick ingen thaimat (langos fanns inte) och det var så väldigt litet dessutom. De få marknaderna jag har varit på i Skåne har varit i superdupersize jämfört med det här. Jag köpte ett flätat armband sen hamnade vi på Frasses (efter att Grillbrickan på stället bredvid var slut), därefter åkte vi hem.

Väl hemma hade jag en wunderbar kväll, utslagen på soffan med typ fem avsnitt av Project Runway. Dom är så otroligt duktiga och jag älskar att se hur dom förvandlar tygstycken till så häftiga kreationer. Nu vet jag alltså vem vinnaren är men jag ska såklart inte skvallra!


Kommentarer
Postat av: Lovebirdie

Ser ut som samiskt hantverk? Är det det? Armbandet alltså...


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback