Honey, I´m home..

Åt värsta goda lunchen idag tillsammans med A: tacobuffé följt av en mjukglass på torget. Satt sedan och nästan flåsade av mätthet på jobbet. De sista timmarna var det massor att göra och kollegan K har jobbat tre veckor i sträck med bara en dags ledighet, hennes stubin är alltså lika med noll och det är så otroligt kul som åskådare till detta. Man kan alltså få magmuskler även av ett stillasittande jobb.

Har varit ute med hund och nu har jag däckat på soffan. Kvällens storslagna planer är äta-duscha-sova. Vilket kommer vara vad jag gör de närmsta två veckorna även.

Igårkväll var vi på Butiq H&H´s stora rea (nej inte boutique, utan butiq). Har aldrig varit där förr men vi fick höra att folk vallfärdade till deras rea och blev såklart nyfikna. Det fanns ungefär fem plagg på stället jag kunde tänka mig (dvs inte mycket). Jag köpte hursomhelst två av dessa och det bästa fyndet sen var ett armband som jag fick av min huneybun. Supernice verkligen och helt min stil!


Kommentarer
Postat av: Lovebirdie

Cute!

Postat av: Sanna

Åh, Anna, berätta för mig; hur går det med det nya livet?! Ge mig tips om hur jag ska övermanna min bekvämlighet och få fart på mina förslappade muskler, för jag har inte riktigt kommit underfund med det än. Jag behöver all inspiration jag kan få. Mycket tjusigt armband förresten. Ha en fortsatt trevlig vecka, nu när måndagen är besegrad!

2008-07-28 @ 23:59:03
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/
Postat av: Petra

Tackokoma är inte att leka med! Fråga mig, jag vet för jag älskar tacos =) Armbandet var jättesnyggt.

2008-07-29 @ 07:26:15
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback