Helglycka

Ni anar inte hur underbart skönt det är med helg nu! Jag har varit ute med voff, jag har duschat, A ska fixa maten så jag kan ligga på soffan resten av kvällen och inte röra på mig något mer än för att vända & vrida på mig lite då och då. Mmm. 

Just det, vi åt lunch på
Thaiköket (Umeås enda restaurang med thaimat) idag och jag funderar allvarligt på att lära mig laga thaimat. Det kan väl inte vara jättesvårt? Särskilt allt med kokosmjölk är jag väldigt väldigt förtjust i. Till lunch har dom som en minibuffé och idag vart det med fläskfilé med curry i kokosmjölk, köttfärs med grönsaker och vegetarisk specialomelett. Gud vad hungrig jag blir nu när jag skriver om mat..

Kommentarer
Postat av: Sara

Hellooooo! Såg när jag var på Lantmännen i veckan att det verkade vara en Tahirestaurang bredvid det med... Så om det är så, så finns det två!! :D Värt att kolla upp tror jag. Önskar dig en superbra helg!

Postat av: Sanna

Köp en burk Icas kokosmjölk (inte light) på den står ett supergott och enkelt thairecept med kyckling :)

2008-07-18 @ 22:22:56
Postat av: Lajnus

När jag kommer upp ska jag göra min alldeles egna thaigryta sen kommer du aldrig sätta din fot på thaiköket igen!

2008-07-19 @ 10:20:07
URL: http://slajna.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback