Hamburgare i farten

Vi var på sko- och jeansjakt under lunchen. Gick strax efter 12 och ungefär två andetag senare hade det gått nästan en timme. Köpte en hamburgare ovetandes om den långa kön som vart så fick en minut på vägen tillbaks till jobbet riktigt trycka i mig den. Ikväll blir det något åt slow cook-hållet istället.

Hursomhelst fick jag köpt ett par svarta ballerinas som jag var på jakt efter. Men nu har jag beslutsångest. Ungefär
såhär ser dom ut (annat märke bara), men jag velar mellan att jag kanske borde ha köpt dom här. Beslutsångest är mitt andranamn. Undrar om man kan lägga till det på leget?

Kommentarer
Postat av: Lovebirdie

Såna som de "rutiga" har jag. Exakt. 100:- på ett ställe här... :) Då krävs inte speciellt mycket beslutsångest :)

Postat av: Helena

Nej.. de första är snyggast, så du gjorde ett bra köp. :-) Usch för sån där "rem" runt vristen.

2008-07-23 @ 19:23:21
Postat av: Anna

Helena:

Haha. Min sambo tyckte precis samma sak..

2008-07-23 @ 20:33:52
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback