Fredag morgon

Dom här morgoninläggen blir snarlika varandra känner jag. Berättar om hur jag släpade mig upp ur sängen, cyklade till jobbet och jada jada. Ni har hört det ett antal gånger förut. Istället tänkte jag prata på om annat. Min pappa flyttar in till stan om ett par månader, mycket trevligt! Han bor nu på ett mindre ställe ett par mil ifrån Umeå men kommer alltså in till "stan" snart. Blir jättebra att ha djurvakt närmre och bara för att det är trevligt att ha honom närmre överhuvudtaget. Mitt projekt i det hela blir att hitta flyttgubbar samt en ny soffa åt honom. Låt spaningen börja!

Lite senare. Ringer runt till de få nummer som finns på Eniro för att hitta någon som skulle kunna sy upp jackärmarna men antingen har dom fullbokat med annat eller så är det sommarstängt och det ena med det andra. Inte för att det är så värst bråttom egentligen men jag gillar inte att plagg bara blir liggande utan att man vill använda dom och så händer tillslut ingenting alls. Du vet inte något bra ställe i Umeå-trakten man kan vända sig till?

Kommentarer
Postat av: Lovebirdie

Vad mysigt att pappsen kommer!


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback