För lite/för mycket semestersömn & trevlig fika

När jag är ledig kan jag sova hur mycket som helst. Tills en viss gräns.. den gränsen visade sig inatt när jag omöjligtivs kunde somna och sedan vaknade titt som tätt. Diagnos: överdos av sömn. Väckarklockan stod på 10.30 och då var jag upp och fixa & dona för att sedan träffa Frida kl. 13 för fika! Jag åt min favorit Västerbottenspaj (såklart), vi hann även med ett besök på bibblo (påtvingat av mig).

Hade en bra stund tills bussen gick så jag smet inom Lagerhaus och köpte söta ljushållare på rea och hälsade på snälla Annika på mitt jobb. Dom funderar på att köpa en Nikki-hund så nu ska hon bombarderas med diverse bilder & hemsidetips!

Nu är jag trött trött.. hade lätt kunnat snooza en stund, men det hinns inte med. Ska ut med voff, träna med Emelie och så städa lite ikväll. Har ni en bra dag där ute?


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback