En blond stund

Jag har som funderat på varför jag på senaste tiden har blivit så fet. Jag menar, jag har alltid gillat snabbmat och kakor. Jag har aldrig rört på mig extremt mycket mer än vad jag gör nu (förutom på militärlägret många somrar sedan, phhu) men så plötsligt går det upp som ett ljus för mig. Jag har festat mycket de senaste månaderna! Det är givetvis det. Fest = alkohol som är lika med kalorier som är lika med ännu mer kalorier när bakissuget sätter in.

Så vad är lösningen på mitt problem? Jo, 1) att dricka vitt torrt vin i fortsättningen. Det är bra jämfört med Breezers åtminstone, och 2) äta barnmeny med hamburgare & pommes dagen efter. Utmärkt!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Annars kan du ju dricka ren vodka :) Kalorisnålt och effektivt :P

2008-07-18 @ 22:20:39
Postat av: Anna

Sanna: Nej tyvärr fixar jag inte sprit, får klökningar bara jag känner doften av ren vodka :S


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback