Dagens nyheter

• I Aftonbladet kan man läsa rubriken "22 år - riskerar få magkatarr". Det är fruktansvärt roligt skrivet. Det gäller Ola, som har många bollar i luften och nu alltså riskerar att få magkatarr. En sådan rubrik kräver att det åtminstone är ordentlig utbrändhet han riskerar. Magkatarr äter man receptfria Novalucol mot, typ.

• Däremot inte roligt någonstans: läser i Vk om rättegången mot Anders Eklund och det är bara så vidrigt. Jag beundrar Englas familj som klarar av att sitta mittemot denna hemska varelse utan att ta livet av honom. För sådana människor som han önskar jag att det fanns livstid på ett riktigt äckligt och otrevligt fängelse.

• Vidare i Aftonbladet kan man läsa om Patrick Swayze som mirakulöst nog verkar överleva sina cancer efter att ha fått höra att han förmodligen bara hade ett par månader kvar att leva. Så grymt alltså! Lagom till att jag läser den nyheten kommer också en Dirty Dancing-låt på radion..

Kommentarer
Postat av: Exxas matte Jennie - på jobbet

Åh tack :D Din hund var också jättefin!! Vad är det för ras?

Postat av: Lovebirdie

Vet du inget om dermalogica? Du som är typ expert på krämer ju! :)

Jag vet, bara 1 vecka kvar!!! Tjohooo! Can´t wait!

2008-07-23 @ 17:34:29
URL: http://lovebirdie.blogg.se/
Postat av: Evelina - newlywed <3

ja alltså egentligen är ju inget förändrat... Men hur ska jag förklara... det är liksom en annan sorts djuphet i relationen nu!



Vill du gifta dig inom närmsta framtiden =)?



kram

2008-07-23 @ 19:44:00
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback