Behandlingen

Sådär, nu är jag lite piggare. Måste börja med att berätta om själva färden till stället = Wilma. Haha. A frågade efter adressen och jag var säker på att det låg på Storgatan 13, så det var vad jag sa och sen funderade vi inte mer på det. Vi kör mot den adressen men hittar inte, så jag tar upp presentkortet för att kolla adressen. Skolgatan 56 står det där. Hmm. Jaha, var tusan fick jag Storgatan 13 från då? Efter ett samtal till vår kartkunniga vän så blev det ordning på det hela och jag kom precis i tid.

Detta ingick:
♥ Rengöring med foam, av ansikte och dekoltage
♥ Återfuktande lotion
♥ Enzympeeling i ånga (tar bort döda hudceller m.m.)
♥ Genomgång av hud och borttagande av pormaskar m.m
♥ Plockning av bryn (om så önskas)
♥ Lång härlig massage för ansikte, nacke och axlar. (se ansiktsmassage)
+
♥ Algmaskbehandling med Arginin-syra

Då blev det 800 kr (för mig några hundra billigare eftersom jag hade ett presentkort). Tjejen som gjorde det på mig var supertrevlig och gullig så det var inga problem med att känna sig avslappnad.

Jag sa i början att jag har väldigt torr & känslig hy, vilket hon verkligen fick bekräftat sen. En kräm skulle på och även tvättas av före masken men efter bara några sekunder hade huden slukat all krämen och hon som lät nästan förvånad.

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback