Åker tillbaks

Jag glömde ju att visa det tredje plagget som kom från La Redoute. Kan tilläggas att den på denna bild ändå ser skaplig ut jämfört med i verkligheten. Får lite vibbar av någonslags riddarplagg med blommor.. så njaaa. Nu håller jag ner den med handen en aning men utan det så står den verkligen ut. Synd, för mönstret tycker jag är superfint. Någon som vill sy om den åt mig? :-) Hemskt vad allt här har börjat handla om att sy upp och om.. snart har jag inget annat väl än att gå en kurs & skaffa en maskin..


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Va synd..det är nackdelen med nätshopping,alla returer o byten..

Postat av: Emma

sv: tack så jätte mycket! =)

2008-07-28 @ 10:54:13
URL: http://eemmaass.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback