Ahh

Vad jag fullkomligt älskar att vakna 6.30 en måndagsmorgon efter yttepyttelite sömn. Gick upp och försökte verkligen omvandla mig till en någorlunda vettig och vaken person men det gick bara inte. Här sitter jag nu med en fluff-frisyr som står åt alla håll och kanter, en sömnig uppsyn och mullvadsögon.

Påminn mig, nästa gång jag förlänger naglarna, att INTE peta av dom själv. Efter min lilla behandling är dom ömma, röda och ser helt hemska ut. Bara dom böjs litegrann gör det ONT! Det får banne mig vara värt ett par hundralappar nästa gång..

Ok, kaffedags!


Kommentarer
Postat av: Lovebirdie

Hade jag vetat hade jag förvarnat dig, det är det värsta man kan göra... Tar flera månader innan de är som de ska sen igen.. Allt bra annars..? :)

Postat av: Lovebirdie

Snygg header du har förresten! :)

2008-07-14 @ 10:35:07
URL: http://lovebirdie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback