Vem är Nikki?

Namn: Nikki Nittolina Fjällräv von Fluff
Sort: japansk spets
Hårfärg: platinablont
Vikt: 7 kg normalt sett, nästan 8 efter julen
Längd: för kort för att nå upp till köksbordet
Intressen: äta, rulla mig i snön, gosa och sova
Syskon: den där katten som har doppat nosen i choklad
Civilstånd: hade en rottweilerpojkvän men han bor kvar i Skåne
Sysselsättning: vaktar lägenheten och rensar golvet
Favoritfilm: Lassie
Favoritbok: någon där det är spillt mat eller dricka på
Favoritdag i veckan: lördag & söndag för då är husse och matte hemma för det mesta
Tycker inte om: sallad & att bli kammad

image2105

Kommentarer
Postat av: Evelina

ååå jag vill med ha e liten vovvi hemma =(

kram

Postat av: Elisabet

Vad gulligt, den listan kanske jag snor av dig om jag får! Ha en jättebra dag!

2008-01-05 @ 12:39:17
URL: http://stenvreten.blogg.se
Postat av: Viveca

vad söt!! :D

2008-01-05 @ 18:40:10
URL: http://ickapicka.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback