This moment

Ungefär vid denna tiden klickas ofta tv´n på här hemma, och det känns så tryggt att det första jag ser är Horatios solglasögonprydda ansikte. CSI liksom, man vet vad man får, att busarna åker fast och att Horatio alltid har koll på läget.

Ikväll har jag umgåtts med flyttfåglarna.
Jonni kom på middag, försvann till en kompis här i närheten en stund och då gjorde jag grannen sällskap framför På spaning med Bridget Jones. Borde sitta och läsa min psykiatribok just nu, borde diska och borde skriva ut skolpappaer. Men nä, vi skiter i det idag.

image2240

Kommentarer
Postat av: Anonym

mhhh pasta med lax låter ju jättegott :) Hoppas ni haft det bra med era vänner. Jag kom 1989 på min födelsedag - minns fortfarande den dagen som om det var igår. Är glad att jag fick komma ifrån en kommunistiskt bulgarien till ett välfärd sverige. Det är just därför många inte vet hur bra de har det.
Nää - nu dags för jobbet :(
Jag får önska dig en fin onsdag :)

take care.

kramis

Postat av: Pernilla

Jag förstår precis vad du menar. Vissa människor skapar helt enkelt trygghet hos en och man kan inte tänka sig att skaffa nya kompisar. Tycker inte det är så konstigt egentligen - det tyder ju bara på att man har bra vänner :)

Jo, Billy är bra...och "billi" som man säger på skånska..för att vara lite långsökt ;)

Hoppas du får en bra dag! Kram!

2008-01-23 @ 08:27:32
URL: http://pernillah.tjejsajten.se
Postat av: Katja

va gott me pasta o lax!

2008-01-23 @ 09:51:17
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag är sjuksköterska i botten, det är ett krav för att kunna komma in på barnmorskeutb. Det är som sagt hur roligt som helst. Vår utbildning och framförallt ssk utbildningen var också jätteycket forsningsmetodik och det är verkligen så tråkigt. Tycker också att det är för mycket sådant tyvärr. Men men...

Haha, klart du klarar dig att inte äta godis mer än en dag! Det är inte så himla svårt. Det är väl mest helgerna som är svåra. Jag ååt både glass och bullar
fast inte så ofta förra våren. De kommer jag göra nu med. Det vore ju hur trist som helst att inte äta något sådant gott eller hur?
Ha en härlig dag! (Oj va långt det blev... =)

2008-01-23 @ 10:52:58
URL: http://emeliese.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback