Parkering & öl

Vi har stått på fel parkeringsplats i ett år. Det är ganska bra åstadkommet faktiskt. Vi har en gemensam parkering för två fastighetsbolag och numret vi fick var väldigt snarlikt ett annat, och just det numret har varit ledigt hela året för det andra fastighetsbolaget - så där har vi stått. Nu när vi fått reda på hur det egentligen är och "bytt" så ställer sig någon snubbe där som vi får söka upp och ringa till. Haha. Cirkus.

Det snöar som bara tusan nu och vi har varit på stan och tagit en öl med två kollegor. Jag jobbar imorgon så höll mitt löfte om EN öl, inte två..eller tre. Men det hade inte varit helt fel att fortsätta en stund till, fast inte på Harry´s visserligen - besökarna bestod av medelålders aspackade tillsnajsade människor och nachoschipsen smakade sunk.

image2185

Kommentarer
Postat av: Jenni

Åh va mysigt!
Det hade jag missat helt! Ska nog försöka lura med mig T ut på en promenix i vinternatten :)

Postat av: Evelina

vilke härliga bilder =) här är det inte den minsta nö och jag är mer än nöjd =)

hoppas det går bra på jobbet idag!

förresten, hur gör ni med nikki om dagarna, hur länge klarar hon sig själv?

kram

2008-01-13 @ 09:54:12
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback