Lördag

Tänk er att en miljon ton snö och is har smält och bildat slask slask slask. På marken får man vada genom slaskhögarna, från träden droppar det ner stora klumpar som lyckas träffa en precis innanför jackan, innanför tröjan och så rinner det långsamt ner på ryggen. Där går jag med en glad hund som gärna rullar sig i gyttjan, medan jag försöker att ta mig förbi floderna och dessutom låta bli att halka på köpet.

Nu är det ett par timmar tills nästa promenad och jag ska såsmåningom börja förbereda mig inför grannens examensmiddag, dvs: köpa en present på Ica, klä på mig något vettigt och sminka till ansiktet som fortfarande ser nyvaket ut.

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: evelina

haha ja men det konstiga är att ju mer jag motionerar, desto mer onyttigt äter jag, så det går liksom jämt ut =)

jag köpte min cykel på stadium för 1500, den kostade 3000 egentligen men det var nåt veckoerbjudande för medlemmar då. Så jag blev medlem och köpte den!

Spelar ju inte så stor roll kanske, men det är ju skönt att känna att den är stabil =) min har display med tid, sträcka, hastighet, och kalorier med vilket kan vara bra. kolla rusta om ni har det där uppe?

kram

Postat av: Emelie

Tack!
Det är ett enplanshus på 150 kvd m som är byggt på 70 talet. Lagom stort och inga trappor. Lagom stor trädgård, bastu, klädkammare, allrum, vardagsrum, 3 sovrum och kök. (Plus tvättstuga, garage och förråd).
Vi har mycket att göra med huset men det sk bli så kul!

2008-01-19 @ 17:04:06
URL: http://emelisese.blogg.se
Postat av: Katja

vad köper man för present på ica?

2008-01-19 @ 19:04:32
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Anonym

hihih jag känner igen mig i det där med snö och slask. Dock avskyr min pedanta hund allt som har med smuts att göra och brukar göra gigantaiska hopp över alla pölar och dyl. Ibland tittar han på mig som om det vore mitt fel :) vad är det för ras på eran vovve? Hur gammal?
Idag har vi spanat på ringar utan resultat - de kan inte göra de i min storlek :( Jag är så suuur :(
Hur var grannens fest?

kramis

2008-01-19 @ 20:09:13
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback