Lookalike

Igår på tillställningen så var det en kille som liknande Carl Bildt oroväckande mycket. När han började prata så lät han såklart som Carl Bildt med. Så till min fråga, har han en son som bor i Umeå? Det måste vara så faktiskt.
Undrar hur det känns att vara en lookalike till denne man..?

Vi var varit riktigt duktiga i eftermiddag, dammsugit, diskat och fejat. Till middag blev det som sagt tonfisksallad och crazy cat Polly blev tokig och försökte nästan hoppa ner i salladsskålen. Sen så var det ju så att eftersom jag har varit så duktig idag så tyckte jag att jag förtjänade lite jordgubbs-yoghurt-choklad till kaffet.

image2236

Kommentarer
Postat av: teddan

Hahah det kanske var någon som ville se ut som Carl - who knows??? Kanske ett fan eller så??....
Jag kan tänka mig att kissen blev glad när det luktade fisk hemma. Vovven käkar faktiskt torsk med potatis :) Vad äter de annars?
Djurmat eller får de hemmalagat???
Teddy är ett smeknamn för Theodora :) Jag har fått namnet efter min far-mor. Hon heter Dora.

kramis

Postat av: Jeanette

En hund är den perfekta motivationen till motion ;) Jag och killen har också funderat på att skaffa en, men eftersom vi förmodligen får barn hyfsat tidigt så känns det onödigt. Man vill ju kunna ge hunden ett bra liv också :)Vad har du för ras?

2008-01-20 @ 20:58:22
URL: http://www.jeanettewallin.blogg.se
Postat av: teddan

näää det kan ju verkligen vara hur svårt som helst. Och med små små steg så kan man inte annat än att komma en bit på väg...tror jag.
Nemo käkar också torrfoder under veckodagarna - blandar in en tsk light leverpastej också..... Sedan under helgerna får han smaka på lite mer...

2008-01-20 @ 23:07:23
URL: http://caitlin.blogg.se
Postat av: Tessan

Yoghurtschoklad...har aldrig hört talas om så tror jag måste ta mig en sväng till chokladhyllan idag, låter smarrigt värre!
Vilken fin header du har gjort förresten, glömmer alltid säga det när jag kikar in här.

2008-01-21 @ 11:49:24
URL: http://misstessan.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback