Jädrans nattuggleri

Såhär går det när man suttit hemma och skrivit uppsats en månad och sedan haft jullov, då är man vaken och dessutom pigg fem på natten. Jag gjorde ett tappert försök att hålla A sällskap i sängen men efter att ha legat och vänt & vridigt på mig drygt en timme tröttnade jag. Fasar för fredag då klockan kommer ringa sju noll noll. Huga!
Så vad ska man hitta på nu då? Tv´n är det ingen idé att sätta på, kan inte tänka mig att det går något annat än tv-shop vid denna tiden. Stannar nog vid datorn ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh TACK!! *värmer enormt*

Gud vilken fin blogg du har *lägger till bland mina favoriter* Här kommer jag helt klart titta in igen! :D

Hoppas du får en bra dag!

Postat av: Maria

va? 200 spänn? Det kanske finns biligare att besälla från nätet nästa gång? :)

2008-01-09 @ 13:51:44
URL: http://mariiaa.webblogg.se
Postat av: Katja

Film brukar ju finnas, på dvd eller datorn :)

2008-01-09 @ 14:59:25
URL: http://candygal.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback