Fixar och donar

Nu förtjänar jag en paus och ett glas cola. Har tvättat, vikt tonvis med tvätt, plockat, städat och skrivit ut uppsatsen. Puhh. Ingen människa kan behöva såhär mycket prylar som vi har. Någon dag ska jag ta tag i det - slänga, skänka och sälja grejer. Är så less på att inte ha plats någonstans och ha saker som inte har någon plats. 2008 ska bli ett mer städat och organiserat år!

Bokhyllan däremot, är ett ställe som jag inte tycker kan bli för fullt på. Böcker är böcker liksom. Så jag har beställt tre stycken som inte fanns att låna på bibblan:

image2093

Har du läst någon av dom?

Kommentarer
Postat av: Aleya

Nej men jag såg på Nyhetsmorgon om hon som skrivit När livet stannar. Tror inte jag skulle orka mig igenom en sådan bok, det skulle iaf gå åt många näsdukar :)

Postat av: O L G A

Svar: mm, jag jag var jättebesviken för jag ville verkligen ha den!

2008-01-02 @ 23:44:45
URL: http://olgatherussian.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback