En riktig söndag

Vitt vin, rött vin och äppeldrink = huvudvärk. Och som jag har sovit.. somnade vid tre, gick upp någongång på morgonen för att dricka Oboy och sov sen vidare flera timmar. Men det var väldigt trevligt igår, och hade det inte vart för att det var kolsvart när jag vaknade så hade jag nog känt mig betydligt piggare. Kommer nog aldrig vänja mig vid det norrländska mörkret.

Just det, plugga skulle jag göra idag. Hmm. Det kan jag faktiskt skjuta upp till imorgon. Istället läsa klart min bok (Den ryska vännen), läsa tidningar och se på kanadensiska Top Model. Ja, så blir det!

image2115

Det här är J & T som var hos oss igår, dom är även våra fd grannar. Visst är dom söta? Men nu, snart, ska dom flytta tillbaks ner till Göteborg och det gillar vi inte. Gå in på
Jennis blogg och förklara för henne att det är mycket bättre att dom bor kvar i Umeå!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, visst var dne snygg :) Tror nästan att jag ska beställa den. Har inte råd, men jag får väl panta eller något. ;) haha

Postat av: emelie

Vilken fin bild :)

2008-01-06 @ 15:56:03
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha, ja dom var fina båda två. :)
Va kul att ni hade rolgit igår och att du fick slappa lite idag, det är mycket skönt när man är bakis... :)
Ha en trevlig avslutning på helgen!

2008-01-06 @ 17:24:44
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: Jenni

Du e söt du! ;)

2008-01-06 @ 18:15:44
URL: http://missjenni.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback