Den sjätte vakna timmen

Jaaa, imorgon kommer stålarna, 9215 swedish kronor! Inga försenade räkningar och så blir det shopping..fast först kurslitteraturen då såklart (det där med prioritera).
Jag var uppe sju imorse, sprang en runda med hunden..inte för att jag är så hurtig, utan för att jag var superstressad. Från åtta och framåt har vi haft en fyratimmars-föreläsning om samhällsinsatser för psykiskt funktionshindrade. Intressant men mycket sömnigt i salen. Varje paus rusar alla till kaffekön alternativt toalettkön.

Jag fick en sån där glädjande bloggutmärkelse av
Johanna som jag vill tacka så mycket för. Och så tycker jag ni ska besöka hennes blogg. Förutom att hon är väldigt glad & trevlig så har hon en söt blogg, verkar vara en riktig mästerkock och sitter med en snart färdig avhandling (jag som suckar och flåsar bara över en grundutbildning).

Innan jag går och tar en liten tupplur så vill jag fråga er en sak: jag behöver snart en ny dator, har du något tips om en 1) bra 2) relativt billig 3) med plats för mycket 4) silverfärgad, rosa eller vit- laptop (PC)?

image2266

(Bild: google bildsök)

Kommentarer
Postat av: evelina

jag skulle ju rekommendera en macbook men om du vill ha en pc är det ju onödigt =)
skönt med lite stålar!
kram

Postat av: Nadja

Så tråkigt när folk som köper kläder inte bara kan acceptera de som gäller =(( innan har jag sålt dyrare saker och de kan ja tänka mig att göra men billiga tröjor de är inte värt tiden jag lägger ner på att tjaffsa..önskar bara jag kunde gör de ogjort!

2008-01-29 @ 14:01:47
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Johanna

Nä men du är väl för rar!! :D

Tyvärr har jag inga datortips men jag kan fråga min datornörd till sambo :p

2008-01-29 @ 19:32:02
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: teddy

Ohh så skönt med pengar :) Shoppa loss ordentligt nu :) Var det lönen som var sen eller CSN som är igång?
Pär och jag träffades när båda jobbade på ICA - 8 mån senare var vi ett par. Sicken lång tid. Och ni då??

kramis

2008-01-29 @ 20:24:22
URL: http://caitlin.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback