10 januari

Vi mötte Gumman när vi var ute och spatserade. Från andra sidan vägen började hon prata med mig, vi gick snällt över och snicksnackade med henne. Samtalet skiljde sig bara på en punkt jämfört med förra gången, idag var Molly hennes sons hund. Hon är söt den lilla gumman!

Endast en sak står på schemat idag: plugga! Uppsatser ska granskas och hemtentan ska bli klar. Jag borde kanske ha blivit lärare egentligen, jag granskar med sådan glädje att det nästan är lite skrämmande. Sitter där med dokumentet och stryker frenetiskt över saker & ting med Word´s neonrosa färg.

image2158

Kommentarer
Postat av: Evelina

ja det känns superkul att ha dig att rådfråga!! tack!

har mailat till en hel del kennlar nu o kollat läget, om de vet nåt om kullar till hösten... mailade bla kullhaga men ska tänka på det du sa.. vad har du hört om dom?

har redan fått svar från en kennel, mijanos, de verkar vara trevliga tycker jag!

kram

Postat av: Frida

Nej säg då inte att din hemtenta är klar!? Jag är så tom i bollen efter att ha suttit med den att jag inte ens kommer på ett etiskt dilemma :S

2008-01-10 @ 18:40:30
URL: http://frida07.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback