Tidig morgon en lördag

Jag vaknar strax före åtta, vrålar på hunden att vi ska ut (om jag somnar om väcker hon ändå en halvtimme senare). Sedan tar jag på mig nånting, oklart vad. Det känns helt OK där i mörkret men väl ute inser jag att jag ser ut som en komedifigur. Men vad gör det en tidig lördag morgon? Inte en endaste kotte ute förutom en bil fullpackad med grabbar.

Det blev inte riktigt sådär tidigt igår kväll som jag hade tänkt mig. En gammal vän som det blir pratat med alldeles för sällan ringde så jag satt i telefonen ett tag och sen grejade jag med någonting.

Nä, nu är det dags att utfodra djuren!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack för matinbudan får jag väl säga då;) haha Ja, va lite jobbigt att endast ha 7 öre på kontot, men vad ska man säga, student som man är...!
Lika tidig lördagsmorgon som jag, fast jag får nog säga att jag känner mig piggare än du verkar vara! Ha en bra dag!

Postat av: Elina

svar - ja hoppas jag me :). Vad valde du?

2008-02-16 @ 10:58:34
URL: http://werneborg.blogg.se
Postat av: My

fin blogg du har :) älskar rosa!

2008-02-16 @ 11:09:01
URL: http://sweetie87.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback