Shoop shoopedoop

Vi kom iväg lite väl sent till stan så storshoppingen uteblev. Prio ett var en kursbok som blev inhandlad och så hade Body Shop fått in rouget nu som jag velat ha så ett sådant fick följa med hem.
image2286

Som sagt har vi passat kidsen ikväll, vi åt, såg på Bolibompa och spelade ett spel med vad jag gissar var egenpåhittade regler. Barn är så grymma på memory-spel och liknande. Jag förlorar alltid hur mycket jag än anstränger mig för att minnas dom rackarns figurerna.

Åh, åh imorgon ska jag sova..och sova..och sova.. Jag njuter redan!


Kommentarer
Postat av: evelina

åh låter som du har en bra lördagsplan =) Fredriks ring var ju ganska mkt billigare än min haha. Men våra förlovningsringar som vi lämnade in räknades av på hans så han fick ca 5000 rabatt på sin!

kram kram

Postat av: Anonym

Godmorgon1 Det blev inte spå väst mycket party i går kvälls,,,med en tacos kväll...Hoppas att du hade en bra fredag och att du får en bra lördag...

2008-02-02 @ 11:15:46
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Pernilla

Åh, det är så tråkigt när man har planerat att shoppa massor och sen kommer man hem med typ ingenting. Du får köpa en AA-klänning till :D Hoppas din kjol passar - ska bli spännande att se den.

Ha en trevlig lördag - hoppas du fick en skön sovmorgon :) Kram!

2008-02-02 @ 12:24:25
URL: http://pernillah.tjejsajten.se
Postat av: T`

åhh så fint =)

2008-02-02 @ 15:43:45
URL: http://ainariel.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback