Lördag

Så grymt skön dag! Jag vaknade sent av två gosiga djur som hoppade upp i sängen och ville bli kliade på magen. Sedan har jag bara gjort precis vad jag känt för, vilket har varit att dricka kaffe, se på Gossip Girl och städa undan lite. Kvällen fortsätter i samma anda.. chilla & förmodligen Melodifestival, iaf i bakgrunden. Det är ju så fruktansvärt utdraget med alla dessa delfinaler och skräpbidrag som dom fyller ut med, men ändå är det tradition för mig.

Nitto var inte riktigt bra i magen (vit lång päls i kombination med det = inte så trevligt) så hon åkte rätt ner i badkaret efter promenaden och nu doftar hon som en ehm, lavendeläng ;-)

image2326

Kommentarer
Postat av: Anna

man hinner knappt sätta sig ner innan det är över. Man får njuta så gott man kan...

jag nyss att det var det ikväll, visste inte det. Det är ju bra filmer också " grabben i graven brevid " och "titanic" -redan sett men kul att se igen. Det blir väll ett flipprande mellan kanalerna som vanligt ^^
på söndagar är det i alla fall wallander numera och sånna filmer gillar jag skarpt :)

kramis

Postat av: Anna

ååh.. jag har faktiskt inte tittat nåt på gossip girl alls.. men alla säger ju att det är så bra, så det är väl dags snart ;D

2008-02-09 @ 19:22:24
URL: http://annacoolsombaraden.blogg.se
Postat av: evelina

ahh vilken najsig dag du haft tjejen! tråkigt att nikki varit dålig =(
håller med dig om att det är såååå jäkla utdraget med alla delfinaler, hade varit bättre med EN som förr!

kramar

2008-02-09 @ 20:07:51
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Nicole

Okej, där ser man =)Amy kan verkligen sjunga. En kunde vi inte ha kvar, tyvärr, så nu bor hon på landet och trivs som fisken i vattnet med det. Så nu har vi bara en Birma (med lite norsk skogskatt i sig) som är 9 månader och en Siames/Ragdoll som är 6 månader =) Hur gammal är din då?

2008-02-09 @ 20:40:49
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback