Kvällen & morgonen

Nu: -13 grader och zzzzzz...(låt mig sova en liiten stund till bara)

Inatt:
Jag har läst och läst, och läst läst läst.. artiklar, rapporter och utredningar. Kände efter dessa timmars läsning att jag behövde något som är så långt från forskning och formellt språk som möjligt så jag myste ner mig i soffan och såg två avsnitt av Gossip Girl. Tjejigt, skvallrigt, dramatiskt och lite tramsigt. Det är det som kallas underhållning va?

En puff får alltid plats i soffan:

image2317

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va kul att du hittat ett hotell. Vart ligger det? Klart ni ska lyxa till det sista natten om ni är där för att fira sambons 30 årsdag. Hoppas på ett ordentligt tillskott av släkten då...=)
Ha en bra fredag!

Postat av: evelina

jag vill OCKSÅ plugga =( blir så sugen när jag läser om ditt hårda tentapluggande hit o dit haha =)

Kram

2008-02-08 @ 12:40:08
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Charlotte

Så söt - men fredagströttheten blir inte mindre när man ser den bilden...

2008-02-08 @ 16:34:37
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Älsklingen

Nää men lilla gosnosen :) sicken sötis. De sover så lungt och sansad - nästan vart som.
Idag gick jag och funderade på vad de måste
tänka och tycka om sängen. Kanske är flufflakanen lika höga som våra dörrar här hemma....
Hoppas tentapluggandet går bra och att du unnar dig stunder utan böckerna också....

kramis

2008-02-08 @ 22:25:32
Postat av: Nicole

Gossip Girl ligger bland favoriterna =) Underbart söt liten vovve, måste jag säga.

2008-02-09 @ 17:08:25
URL: http://nicolsan.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback