Heartbreaking

Jag tänkte väl att jag snabbt skulle hitta tillbaks till mig själv: idag har måltiderna bestått av fil & flingor till frukost, kokt ägg med Svennes till lunch och lite pistagenötter till efterrätt. Känns bra att jag inte spårat ur totalt med hemmafrufasonerna.

Istället har jag fullt upp med mina nya tekniska prylar. Det är ett heltidsjobb att skaffa nytt. Bilder ska överföras från gamla datorn till nya, man ska lära sig Samsungs märkliga meny på mobilen, fixa över nummer. Och så vidare.

image2377


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det gjorde vi också... Massor av meninglösa grejor minns jag. Det var bara roligt när man fick göra valfria saker :D

Så gott med pistagenötter. Längesen jag åt det!

Då ska jag ta och läsa mailet. Hoppas det inte innehåller några hot ;)

Postat av: Pernilla

Jag har nu läst ditt mail och jag tackar så mycket för svaren. När man gör en undersökning får man kanske inte säga så här, men du skrev många saker som jag hade hoppats att någon skulle skriva. Så jättebra - tack! :D

2008-02-20 @ 19:03:41
URL: http://pernillah.tjejsajten.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback