Från köket till datorn till sängen

image2334Vi åt vitlökshamburgare till middag och det fick mig att må ytterligare mer illa. Blahh. Men se så glad jag är när jag diskar! (eller kan det möjligtvis vara ett påklistrat leende).

Känner mig verkligen inte helt hundra. Ni vet sådär när man inte är jättesjuk men det känns att något är på gång..värk lite här och var, småfebrig (fast det tror jag alltid och så tar jag tempen och den står på 36 grader). Så tanken är alltså att sova tidigt ikväll, men det säger jag alltid men ändå blir det inte så.

Hur som helst stänger jag ner datorn för idag och säger nighty night!





Kommentarer
Postat av: Marie

Det där liknar mitt kök som jag hade i Helsingborg :)

Postat av: Anna

nae, jag håller med dig, man tycker ju att folk borde ha bättre saker för sig på helgen än att hålla på och ringa in till kundtjänst ;P
Vitlökshamburgare! det lät inte helt fel det inte ;D

2008-02-11 @ 11:21:11
URL: http://annacoolsombaraden.blogg.se
Postat av: Emma

Mår mkt bättre idag, och min halsduk är återfunnen :) hur är det med dig anselooo? KRAM!

2008-02-11 @ 15:21:18
URL: http://onlyfortheweak.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback