29 februari

Har varit i skolan heeela dagen, lyssnat en massor och snackat lite, ätit paj till lunch och tramsar lite grann. Trams hinner man alltid med! Sen åkte vi på utflykt (observera att jag kallar allt för utflykt så fort det inkluderar en bilfärd). Utflykten bar av till macken för att hämta ut ett H&M-paket samt till nya inrednings/möbelaffären. Där fanns muchos fint, men vi höll hårt i tassarna och kom hem med endast en ny kryddhylla.

Nu ska jag prova klänningarna som jag fick i paketet, sen är det Let´s Dance, The Kingdom och vindruvor som gäller! Ha en trevlig kväll!

image2449

Kommentarer
Postat av: Marie

Nej nej, jag blir klar i slutet av maj 2009 :) Det är sommarjobb jag snackar om :)

Postat av: Pernilla

Det var en fin kryddhylla :)

Nej, alltså. Jag vet inte. Jag tänkte nog bo där tills jag vet vad jag ska göra med mitt liv. Ska jag plugga mer eller ska jag jobba? Var ska jag då göra detta? Jobbigt att bara flytta runt för sakens skull :)

Trevligt med klassfest. Då får du dricka öl medan jag målar...vilket jag nog inte ska göra imorgon, men ändå :D

2008-02-29 @ 21:01:37
URL: http://pernillah.tjejsajten.se
Postat av: evelina

nope, den har jag inte sett! f vill se cinderella man =) jag får väl sitta tyst snällt eftersom vi kollat lets dance =)

fint kryddställ ni shoppat, o myskläder är aldrig fel! borde införskafa mig fler såna!

kram

2008-02-29 @ 21:31:04
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback