Spänningen fortsätter

Sedan sist har jag ätit en ärtsoppetallrik samt två pannkakor med sylt & grädde. Jag har även haft besök av A och druckit en kopp kaffe. Gungat fram och tillbaks på kontorsstolen har jag även underhållit mig med, säkert en kvart åtminstone. Jag har absolut inget varken intressant eller spännande att skriva i detta nu men jag måste göra något åtminstone lite aktivt för att hålla mig vaken. Nu har det blivit mörkt ute igen. Var det inte alldeles nyligen som jag skrev att solen inte hade gått upp ännu?

Lite senare.. I helgen ska vi på knytkalas så jag sitter och funderar på vad som ska tillagas. Tårta blev det förra gången, denna gång lutar det åt matmufflins, får hur mycket inspiration som helst från
www.dagensmuffin.se. Grym sida för mufflinsfantaster!


Kommentarer
Postat av: Frida

Om jag inte varit leeeedig hela dagen och haft fullt upp med att göra ingenting så hade jag kunnat titta förbi och underhållit dig en stund men usch vad jobbigt ;P

Postat av: Katja

gör saffransbiscotti! :)

2008-12-11 @ 18:32:21
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: Katja

desktop guard dog är en hund som vaktar ditt skrivbord, har en ir-stråle så han skäller om någon närmar sig skrivbordet och bryter strålen :P

2008-12-11 @ 18:33:50
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback