Psykiska men

Efter ett antal timmar på stan har jag både huvudvärk och kvarvarande känslor av att vilja armbåga folk till någon annan stad långt bort. Herregud vilken hysteri det är. När vi kom ner på tha city och skulle parkera lyste skylten FULLT i vad som måste vara Umeås största parkeringshus. Då var klockan strax före 12, en vardag. Vi hittade slutligen en ledig plats och gick för att äta lunchbuffé på Costas. Örtmarinerad kassler, grekisk fisk, ris med bönor.. allt i en salig röra (åtminstone för min del). A åkte till jobb och jag började jakten efter den Perfekta julklappen till honom. Ungefär vi det laget började jag bli svettig under min enorma jacka, och ganska less. Hemma är jag nu med ett par påsar iaf så jag känner mig ganska nöjd.

Ps. Hund extra billig idag, nästan storm ute och dags för rundan.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Haha, men inte kan du sälja vovven... Du kommer nog ångra dig när det blir varmare ;)



Julen för mig blir ja... jobbig. Bokstavligen talat! Jobbar fyra dagar nästa vecka (slipper dock julafton), utgång på juldagen... Ja, lite smått och gått helt enkelt. Julafton i sig blir lugn hemma med familjen. Skönt tycker jag! Hur ser er jul ut? När kommer ni ner?



Kram!

Postat av: Linda

Jag är glad att jag är färdig med mina julklappar :)

2008-12-18 @ 21:08:38
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Anonym

Psykiska men? Men det är lugnt, jag tar hand om dig under min praktik ;)

2008-12-19 @ 00:31:42
URL: http://frida07.blogg.se/
Postat av: Lovebirdie

Jag tycker nån kunde armbågat dig till Göteborg istället! Det var väldigt längesen sist... Snart ett år...

2008-12-19 @ 10:48:30
URL: http://lovebirdie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback