Jävla dag

Det började egentligen igår kväll, att mitt humör dalade drastiskt och halsen började klia. När jag vaknade imorse kliade det fortfarande och jag var extra trött. Vart illa tvungen att släpa mig (med någonslags pyamasliknande look) till tandläkaren slash hygienisten. Sista besöket, yes liksom! Sitter där och får tänderna putsade då hon börjar ropa åt tandläkaren "du det ser ut som att hon tappat en del av en tand". Men ojsan ojsan, vi måste göra om hela lagningen. Jahapp - ny tid för det. Kom hem, åt lite, skulle göra klart skolgrejset till imorgon och gå och sova sen. Sammanställer och skriver en del nytt, kanske i en halvtimme. Råkar spara på fel sätt så inget är egentligen sparat. Skit också, bara att göra om allt. Aja, okej, gå ut med Nikki.. det kan väl inte gå så fel? Börjar med att all snö är totalt smält, jag försöker undvika pölarna men förgäves.. efter halva rundan är fötterna dyngsura och iskalla och jag har inte mycket annat val än att fortsätta den andra halvan. Då sätter hon sig för att göra nummer två, en stor bajskorv fastnar i pälsen som hon sedan lyckas gnugga in härligt ordentligt. Hem med mina blöta fötter, slänger hunden i badkaret och skrubbar. Nu sitter jag här och funderar på om det bästa kanske hade varit att gå i ide?

Kommentarer
Postat av: Frida

Ställer mig själv den frågan men tycker vi gör så här ist. Jag ringer resebyrån, du packar väska full med bikinis, dina nya klänningar och glassisar. Jag hämtar upp dig, vi kör till flygplatsen och checkar in på planet som går till värmen! Sen kommer vi tillbaka om en v bruna och utvilade och under tiden har de satt ett G i vårt betyg för denna kurs. Det är en lysande plan!

Postat av: laura

lider med dig. själv har jag fått äcklig vinterkräksjuka, fy tusan :/ hoppas jag inte smittat dig med något sådant iaf.

kram

2008-12-03 @ 22:40:06
URL: http://lauraemmaelina.blogg.se/
Postat av: Aleya

Det var ingen bra dag. Ofta är det så att allt händer på en gång. Men idag blir säkert bättre!

2008-12-04 @ 07:40:53
URL: http://aleya.webblogg.se/
Postat av: Fru Evelina

haha gumman då... vad ska man säga, ibland har man helt enkelt såna skitdagar (i dubbel bemärkelse =)).

hoppas denna dagen har startat BRA!



kram

2008-12-04 @ 11:19:20
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Katja

åh vilken dag! en sån dag vill man bara gå och lägga sig igen!

2008-12-04 @ 11:46:55
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback