Happy lucia!

Tyvärr har jag inte fått känna av någon lussestämning än men i kalendern står det 13 december, så glad lucia. Gå upp mitt i natten för att se lussetåg på tv är inte riktigt en grej för mig som tycker att jag var uppe med tuppen för att jag steg upp strax före 10 en lördag. Hur som helst, ingen magsjuka idag heller och solen skiner faktiskt litegrann, precis som jag önskade. Om ett tag ska bakning påbörjas och jag är peppad! Har hittat ett recept som verkar relativt enkelt så det borde inte kunna gå alltför fel.

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha, det enda lusseliknande jag upplevt idag var att jympaledaren på Friskis hade glitter i håret...haha.

Postat av: Sanna

Nej, jag har fått skjuta upp mitt firande imorgon, är förkyld och jävlig. Men imorgon ska det väl åtminstone bakas lite lussebullar har jag tänkt. Verkar vara en bra sida det där förresten, med muffins. Kanske blir nått sånt imorgon med när man ändå står där och knådar!

Och Glad lucia på dig med:)

2008-12-13 @ 20:18:24
URL: http://fridasusannaj.blogg.se/
Postat av: HannahSthlm

Vi hade eget lussetåg igår..haha..Hoppas du haft en bra söndag nu:)!

2008-12-14 @ 19:01:16
URL: http://www.hannahsthlm.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback