16 december

Bloggen här har kommit lite i skymundan de senaste dagarna. Har inte varit så peppad och haft mycket annat helt enkelt. Var på väldigt trevlig lussefest i lördags, igår hade vi sista skoldagen, idag sista vändan till tandläkaren (satt där i två långa timmar - hela jag luktar tandläkare nu), besök på praktikplatsen och ikväll är det julmys med gruppen. Jul och resa till Skåne börjar närma sig och jag har faktiskt inte köpt en endaste klapp. Satsar stenhårt på dagarna före aftonen för den aktiviteten. Och webaidshop.



The dress från helgen

Kommentarer
Postat av: Linda

Vlken snygg klänning.

var kommer den ifrån?

Postat av: Katja

damn vilken snygg :) Jag väntar bara på en pryl som var lite försenad, sen är jag klar :)

2008-12-18 @ 00:40:38
URL: http://candygal.blogg.se/
Postat av: JoHo

Vilken jättesnygg klänning!



HOppas julklappsshoppandet går framåt? Jag har OCKSÅ varit inne på webaidshop, I like :D

2008-12-20 @ 17:56:20
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback