Ve och fasa

Jag har bestämt mig för att imorgon ringa och boka en tid hos tandläkaren. Sitter i nuläget och försöker hitta en med studentrabatt. Fasar på allvar för det här. Eller första undersökningen ska jag väl överleva, men med tanke på tandläkaren jag var hos på jourbesök för inflammationen för ett tag sedan trodde att jag hade mer än ett hål så vill jag verkligen inte veta. Och sen BORRA! Jag avskyr det, jag får en klump i magen bara jag tänker på det. Alla ljuden, känslan och miljön. Sen kostnaderna.. för att inte tala om dom. Det hade varit rätt skönt att bli sövd och bara få ALLT fixat under tiden. Men jag har aldrig blivit sövd.. finns det några risker med det?


Kommentarer
Postat av: Linnea

härlig blogg ha en mysig kväll

Postat av: carolin

tandis med studentrabatt finns...da e det studenter som gor det, till halva priset. jag har varit dar och har haft en underbar tandlakare dar och e grymt nojd med resultatet och bemotandet, tyckter inte helt om det heller namligen...man bokar tid pa folktandvarden och sa sager man att man vill ga till studenterna...dom gor alla slags behandlingar och sa skickar de remiss till dem...riktigt bra maste jag saga...tar lang tid i stolen men som sagt jag ar valdigt nojd med allt, det var dessutom vart det...350 var dyraste lagningen jag gjorde(ingen rotfyllning)...nu blev det langt svar..men ett tips iaf!!Ha en bra kvall!!tjotjo

2008-08-10 @ 23:52:34
Postat av: emelie

Har du tid en stund att kanske

läs min novell? Kolla in mitt senaste inlägg.

Vill att folk skall läsa och kommentera för

att jag senare skall kunna utveckla den till

något större.



kram och tack på förhand!

2008-08-10 @ 23:58:09
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag hatar också att gå till tandläkaren. Skjuter upp besöken in i det sista, med resultat att ångesten bara blir ännu värre :-(

2008-08-11 @ 09:16:21
URL: http://egokick.blogspot.com
Postat av: Anna svarar

Carolin: Tack för tipset! Det låter onekligen billigt med 350 kronor för en lagning, kanske ska satsa på studentmottagningen..!

2008-08-11 @ 19:02:22
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback