Rainy day

Jag skrev imorse att det var kallt och grått, jag missade helt regnet. Det har regnat till och från hela dagen. Men vad gör det när man ändå har mycket annat att göra?
Fick finbesök av en söt liten
rymdvarelse som kom med glass, vi åt den tillsammans med blåbär som var kvar från igår och drack ett par koppar kaffe och snicksnack till det.

Nu hade jag utan problem kunnat ta mig en liten tupplur men har ju lovat mig själv att plugga en del idag. Satt med boken till middagen och höll på att börja snarka. Elva dagar har jag på mig, säg att jag läser en halvtimme om dagen.. det blir några timmar det. Där har jag min plan. Eller räcker det kanske med en kvart..?

Åh, jag vek ihop min tvätt förut och det är helt otroligt.. jag är sådär jobbigt noga med vilka färger jag inte tvättar tillsammans. Alltså, blått för sig, rosa för sig och så vidare. Men på nån vänster så har flera ljusa plagg lyckats bli grådassiga. Kan inte komma på vad det skulle kunna vara som färgat av sig.

..back till the bok!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jo jag är dålig på klockor så jag betraktar denna enbart som en assesoar, som vilket armband som helst :) Men du, lyckas du trycka in nå kunskap inför tentan?

Postat av: Angelica

Shit vilken häftig brud i lyxförpackning!! ;)

2008-08-13 @ 21:48:19
URL: http://denanglalika.devote.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback