Onsdag

När jag stod och borstade tänderna igår såg jag att det har hänt något med håret, de ljusa slingorna har som kommit fram mer. Precis efter det var fixat hade det en färg, sen tycker jag det ser olika ut hela tiden beroende på ljus, vad jag har för kläder till och så vidare. Det kan bara vara nära man har en ny färg som man är så uppmärksam ;-)

Solen är borta idag och termometern står på 14 grader. Det var inte vad jag önskade mig för väder idag. Hade varit så skönt med en sommardag till. Det är bara höst varenda dag.

Nu ska jag komma igång här, har dejt med Angelica och sen ska det fixas och donas.

Morgonens låt: Chris Brown med
Forever

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja, kärlek kan verkligen diskuteras i det oändliga, men slutsatsen som går att dra är väl i det långa loppet att alla förr eller senare förväntas att ha någon. Så fel man har om det ändå....



Vi har sol här idag - det var jag inte alls sugen på. Jag tycker det är jobbigt med sol när jag är ledig, för jag känner att jag måste göra något utomhus (mer än att promenera) och jag vet inte vad....därför föredrar jag regn när jag är utan planer :D


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback