Obehagligt vanligt

Jämt läser man om någon som fått bröstcancer, nu senast av offentliga personer Christina Applegate, inte äldre än 36 år. Förut har jag som aldrig tänkt på att man själv skulle kunna drabbas, men så är ju inte riktigt fallet längre. När ska man egentligen börja gå på tester?

Appropå Christina Applegate, i N.Y på Sephora när jag skulle betala började expiditen skratta och förklarade att hon hade trott att jag var hon. Jag bara noo, but thank you for the compliment! Då började hon fråga sina kollegor i kassan med och dom stod där och diskuterade huruvida vi var lika. Haha.

Jag håller tummarna här för min lookalike!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Efter 40 börjar mammografikontrollerna! Och jag kan lugna dig med att Sverige är bäst i världen på att bota bröstcancer!

// hon som jobbar på onkologen


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback