Nu börjar dagen!

Tog mig en tupplur förut så nu är jag på g.. har en film, pluggböcker och skönlitteratur i form av Emma Mias dotter som kom idag. Gissar att det blir godnatt för mig någongång imorgon bitti ;-) Är det semester så är det!

Vi åt god pasta ikväll, inte helt sällan gör vi två olika varianter och så blev det även idag. A hade krossad tomat, creme fraiche, paprika, broccoli och bacon i sin medan jag satsade på en champinjon/spenat-röra med bacon som topping. Blir hungrig igen när jag tänker på den.


Kommentarer
Postat av: Linda

Är den boken bra? Har länge tänkt att köpa den men inte blivit av, dom andra böckerna är ju grymt bra!

ja visst ärhan söt :) Tur att vi tog en massa bilder så vi har att titta på dom tre veckorna som är kvar.

Jag får se om vi går eller ej.

Jag brukade följa med min mamma när jag var mindre på valpkurs med deras hund och det som jag kommer ihåg därifrån att man fick lra sig va mest grundläggande som sitt o kom o lite sånt..

Postat av: e

skit skit skiiiiiit internet.. foonka inte bra!



natti,kramsedooo

2008-08-21 @ 23:51:35
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/
Postat av: Katta

åå gud så gott det lät! :)



Nej jag blev riktigt orolig kan jag ju säga..ska försöka ringa pappa senare idag och höra om dem har hört ngt om det.....fan kl e snart halv5 på morronen å jag sitter här och äter frukost..kunde inte sova så lika bra å gå upp....jobbigt men ändå skönt, så länge man inte hade haft ngn skola idag så gör det ju inget :)

2008-08-22 @ 04:20:35
URL: http://kattaskrypin.blogspot.com
Postat av: Anonym

tack :) Ja jag älskar verkligen HM men min plånbok är inte lika glad på mig nu, hehe..kan ju säga att jag köpte den svarta midjekorta kavajen och den beiga pennkjolen...riktigt nöjd med båda!! ;)

2008-08-22 @ 04:33:24
Postat av: Therese Nester

Hej gumman!! Hoppas allt är bra med dig!! Jag fick med boken igår och kunde knappt slita för att sova...Det blir att sträkläsa i helgen nu :)

Ha de bäst och hälsa! KRAM

2008-08-22 @ 09:02:20
Postat av: Petra

Har du semester nu? Avis...

2008-08-22 @ 11:31:40
URL: http://egokick.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback