New York, New York

Om du gillar Tjuvlyssnat.se så kan jag tipsa om den här sidan som är ungefär densamma bortsett från att samtalen utspelar sig i New York och därmed låter lite annorlunda med. Föregångare till den förstnämnda vad jag har förstått.

Vad jag vill tillbaks till staden! Känna atmosfären, strosa runt och shoppa, äta en mjukglass, se på allt folk, känna värmen från solen & all trafik, åka med vilda taxichaffisar..


..MEN, lite äventyr ska vi på nästa vecka. Inte mindre än till Sveriges svar på New York (eller kanske inte): Kiruna! Vi bilar upp för att hälsa på en väninna och hennes sambo. Eventuellt ska vi ut till deras stuga med. Den här stugan ligger seriöst mitt ute i ingenstans. Man måste ta sig dit med skoter alternativt till fots typ, där finns varken el eller toalett. Alltså, vaknar man mitt i natten och måste gå på dass kan mycket väl en björn komma smygandes och äta upp en. Inte nice!

Kommentarer
Postat av: Linda

Aha okej! Coolt. Åstorp? :) Mjo henens hundar va superfina, och hon verkar va en grym uppfödare :)

Jo lite roligare att ha en egen liten. Vi sitter o funderar på namn nu...svårt :S


Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback