Mellan två tvättar

Boken om forskningsmetodik lockar verkligen inte. Istället ser vi på Du är vad du äter och konstaterar att vi borde börja äta nyttigare än vad vi gör nu (säger jag med ett glas vin i handen & A med en öl i sin). Så lätt att tänka. Vad jag inte är med på riktigt är vem Anna Skipper egentligen är, vad har hon gjort tidigare och så vidare? Jag är inte helt övertygad om att jag gillar hennes överkäcka prettostil.

Något vettigt gör jag i alla fall - tvätteri tvättera! Har inte tvättat på evigheter.. det här kommer ta tid! (Senare) Nää! Såklart har den ena maskinen inte gått igång, så ja, det här kommer ta TID. Vill någon snäll människa ge mig en egen tvättmaskin och samtidigt utrymme i badrummet så att den får plats där?


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Håret blev ju jättesnyggt - passar bra med mörkt hår nu när det börjar bli höst (typ). Säger jag som är svarthårig numera :D



Ja, tänk om man kunde välja bland lägenheter som man ville. Jag tycker inte det gör så mycket att man har mixade stilar - bara det smälter ihop tillslut ändå :)



Ja, Stockholm är jag jättesugen på. Om jag får jobb och lägenhet däruppe tänker jag nog faktiskt flytta dit nästa höst...eller flytta någonstans utanför Skåne i alla fall :)

Postat av: Fanny

Den där Anna Hitler (eller hur var det nu?) är hemsk. Usch, hon ger mig kalla kårar längs ryggraden.

2008-08-12 @ 00:37:40
URL: http://psykologiskt.blogspot.com
Postat av: Ellinor

Hon är fan överdriven Anna Skipper, man kan inte dricka kranvatten och allt ska mixas till en äcklig gegga istället för att äta grönsaker och så vidare rakt av..

Nej, henne köper jag inte..

Och inte fan är Bert Karlsson eller Kicki Danielsson smalare nu?

2008-08-12 @ 10:46:21
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback